niedziela, 3 czerwca 2012

Zamiast firmy - Prince Lion


Miałam swoją niewielką firmę, której siedziba znajdowała się w nowoczesnym biurowcu w centrum miasta. Mimo niewielkiej ilości pracowników radziliśmy sobie bardzo dobrze. Jednak , jak to w czasie pracy bywa, zdarzało nam się nieźle nabrudzić. A to komuś spadł kubek z kawą na dywan, a to ktoś wdeptał w ziemie orzeszki czy nadziewane czekoladki.
Pod koniec tygodnia biuro zawsze wyglądało jakby przeszło tędy tornado. Zaczęłam się więc zastanawiać nad zatrudnieniem firmy sprzątającej, która ogarniałaby ten codzienny chaos. Jednak ceny, jakie proponowały firmy , które wygrały przetarg na nasz biurowiec były naprawdę bardzo wysokie. Wtedy usłyszałam od znajomej, że o wiele taniej mnie wyjdzie jeśli kupię Prince Lion. Postanowiłam więc rozeznać się w sytuacji.

Kiedy dowiedziałam się jak wiele funkcji posiada Prince Lion postanowiłam go zakupić do naszej firmy. Nie potrzebowałam już wyspecjalizowanej firmy sprzątającej ponieważ Prince Lion mogła obsługiwać tylko jedna osoba, a mimo to efekty były znakomite. Prince Lion nie tylko dokładnie odkurzał, ale również prał zabrudzone dywany i wykładziny , oraz rozprzestrzeniał bardzo przyjemny zapach, możliwy dzięki olejkom zapachowym wlewanym do pojemnika z wodą.

 Zatrudniliśmy więc tylko jedną panią , która miała sprzątać nasze biuro i od tamtej pory już nie musimy martwić się że mamy bałagan. Od kiedy jest u nas Prince Lion, nasze biuro zawsze lśni czystością i czuć w nim przyjemny zapach cytrusów.