piątek, 4 maja 2012

„Pachnąc cytrusami”

Zawsze lubiłam różnego rodzaju odświeżacze powietrza, dzięki którym w moim mieszkaniu unosił się przyjemny dla nosa zapach. Ciągle szukałam więc nowinek na półkach sklepowych, nowych zapachów, które mogłyby uatrakcyjnić przestrzeń w moich czterech kątach. I pewnego razu natknęłam się na bardzo dużą nowinkę. Mianowicie na Medical System Prince Lion.


Medical System Prince Lion
             Spytacie się co Prince Lion może mieć wspólnego z odświeżaczem powietrza? Przecież wiadomo, że przy użyciu odkurzacza wydobywa się raczej nie miły zapach. Też tak sądziłam. Jednak okazało się, że Prince Lion to nowoczesny sprzęt, produkowany przy użyciu najnowszych technologii, który działa w inny sposób niż standardowe odkurzacze. Po pierwsze, cały zebrany kurz osadza się w specjalnym pojemniku z wodą i nie ma możliwości wydostania się na zewnątrz. Stąd znika problem brzydkiego zapachu wydobywającego się z odkurzacza podczas sprzątania. Po drugie odkurzacz Lion może wydzielać taki zapach, jaki chcemy.


             W jaki sposób? To dziecinnie proste. Wystarczy do pojemnika z wodą, w który jest wyposażony Prince Lion, wlać wybrany przez nas wcześniej olejek zapachowy. W zależności czy wolimy zapach zielonego jabłuszka, czy może egzotyczny czy cytrusów, wybieramy taki właśnie zapach. W ten sposób podczas sprzątania, fundujemy sobie również aromatoterapię. Ja osobiście oszalałam na punkcie zapachu cytrusów. Tak mi się spodobał, że czuć go w domu cały czas. A ja już nie wydaje pieniędzy na odświeżacze powietrza, ponieważ mam Medical System Prince Lion, który tą funkcję spełnia wręcz znakomicie.